Wednesday 7 September 2011

kawan tak sedar diri :)

just nak tujukan buat seorang kawan ni :)
kau dihormati semua orang takut dengan kau tapi kau pernah terfikir nak hormat kawan kawan kau yang lain ?
ya , bagi aku kau seorang yang jerk . kau tak pernah faham perasaan kawan kau .
kau gunakan kawan kau bila perlu saje .
tak pe aku tak port pasal kau tu tapi kau ade bukti tak mase kau cakap kat orang main lepas je ?
aku tengok kau bukan main baran lagi bila orang dok ngumpat pasal kau .
tapi bila ngumpat pasal orang mulut kau herot berot dok mengata . 
motherfucker insane .
:) bukan aku seorang je yang tak suka cara kau ramai lagi member tapi dorang diamkan saje sebab tak nak bergaduh dengan kau perempuan CANTIK :)
sayang kan ?
tak dinafikan kau perfect .
bak kata orang kerana mulut badan binasa :)
kau nak jadi orang macam tu ?
aku doa banyak banyak kau tak jadi macam tu .
masyaallah kalau kau jadi macam tu sesat hidup kau dunia akhirat .
kau tak fikir ke kawan kawan kau semua dok benci kau bukan main sekarang .
berubah :)
kau buat cerita pasal orang wey sedarlah !
kau nak aku cakap apa ? mencarut marut tu ?
sori aku bukan kau :)
kau salah . dalam kelas tak ada pecahan group ke ape . semua tag team . 
kau je dok salah sangka tak habis habis .
habis hebat la ye ?
jangan fikir macam tu sayang lenyap habis hidup kau nanti .
alhamdulilah kawan kawan lain baik dengan aku .
cuma kau dengan kawan baik kau tu je :)
kesah ?
tak pun . alhamdulilah .
aku ramai lagi kawan dalam kelas tu . aku tak perlukan kau .
kalau kau ada pun apa aku dapat ? dosa mengumpat je lah :)
dah dah aku tak nak cakap banyak . kau berubah lah :)


ALLAH  akan maafkan manusia yang banyak buat salah walau berat sekalipun dosanya :)
assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment